top of page
  • Writer's pictureSara i Asmae

Qui som? (Sara)

Updated: Jan 1, 2019

Hola, sóc la Sara, tinc 15 anys i el meu pseudònim és Drac14. Drac és el malnom que em van posar a l'escola i 14 perquè és el meu número de jugadora al bàsquet. Tinc un munt d'aficions: Ballar (millor sola), cantar, jugar a bàsquet com he dit abans..... Les típiques.



Des de ben petita m'ha agradat llegir, però els que més m'han agradat han sigut els del meu autor preferit, Rick Riordan. També m'encanten els mangues (japonesos) i els manhwas (coreans).



En quant les pel·lícules sóc bastant peculiar em poden agradar des de qualsevol pel·lícula de Disney fins a pel·lícules com "My fair lady", "Els miserables", "Chicago" o qualsevol dels Germans Marx, sense oblidar Star Wars. Igual em passa amb la música put despertar-me escoltant Kpop (pop coreà), menjar amb els Beatles, més concretament amb George Harrison i estudiar o adormir-me amb Panic! At the Disco.

Actualment, després d'haver guanyat un premi per anar-me'n a Los Angeles (Estats Units) amb el meu treball "L'estrès i l'ansietat a l'hora de fer un examen" (https://es3girls.wixsite.com/es3-estres-ansietat), sóc voluntària a l'associació MAGMA la qual porta la fira de recerca, Exporecerca Jove. Espero haver fet un bon resum sobre mi.


Jo parlant durant la presentació de la XIX Exporecerca
Jo parlant durant la presentació de la XIX Exporecerca


40 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page