top of page
  • Writer's pictureSara i Asmae

Qui som? (Asmae)

Updated: Apr 22, 2019

Hola, sóc Asmae El Khoulati, tinc 15 anys. Vaig néixer al Marroc l'any 2003 però poc després vaig arribar a Esparreguera. Ara estic estudiant a l'Institut El Cairat, quart d'ESO, les meves assignatures preferides són Història, Física i Química i Biologia.



Des de petita les meves aficions ha sigut jugar, divertir-me cada dia i viure el present. Jo em considero una persona tranquil·la, la gent a primera vista em considerà tímida, però quan ja tinc més confiança sóc una persona bromista, divertida i alegre.

En el meu temps lliure m'agrada llegir, escoltar música, veure Netflix...

Quan he d'escollir llibres sóc molt "puntimirada". Eventualment sempre m'ha agradat llegir sagues: Harry Potter, el Senyor dels anells, Divergent, Els jocs de la Fam, Caçadors d'Ombres...


Sóc molt diversa escoltant música, Pop, a vegades escolto Rock, cançons típiques del Marroc i quan vull relaxar-me poso cançons clàssiques.

De pel·lícules sempre he preferit còmiques, romàntiques i tinc una debilitat que són les pel·lícules de superherois.


Per últim m'agrada passar temps amb la família, viatjar i anar fires científiques.

En el futur voldria ser professora de Biologia o de Física i Química o voldria dedicar-me en ONGS.

Aquesta sóc jo !!!!!




16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page